خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

پروفایل
توضیحاتی درباره ما و وبسایت

مجله ی اینترنتی دی تی ای 80
با سلام و خسته نباشید سایت با نام دی تی ای80 در زمستان سال1393 شروع به کار کرد. این سایت اکنون بادامنه جدید dta80.ir روی سرور قدرتمند خود هست. این سایت مطالب خود را درقالب(تفریحی,علمی,دانلودو...) منتشر می کند که بسیاری از انها اختصاصی هستند. انجمن پشتیبانی دی تی ای80 هم فعال است ، که می توانید در ان فعالیت کرده و درجه بگیرید. بزودی با دامین جدید و بسیار دیدنی خود همراه شما... برای تماس با مدیر_telegram ID: @Dawni_t

دسته بندی
دسته بندی مطالب سایت

تبادل لینک
تبادل لینک به صورت هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله ی اینترنتی دی تی ای 80 وآدرس http://dta80.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
اخبار سایت

سایت دی تی ای80 اپدیت شد!

مشکل فنی سایت رفع شد.
دامین جدید خریداری شد و در حال تست است!

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 446 نظرات : 0
…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

دانلود بازی The Evil Within برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

بالاخره شاخص ترین IP ترسناک سال 2014 پس از سه بار تاخیر در تاریخ انتشار بالاخره در پاییز امسال روی خود را به نمایش قرار داد. The Evil Within عنوانی که نزدیک به 4 سال شایعه ساخت آن توسط شینجی میکامی، پدر سبک وحشت بر سر زبان ها افتاد تا این که در اوایل سال 2013 رسما توسط کمپانی کاملا متفاوتی نسبت به عناوین قبلی شینجی میکامی یعنی Bethesda به همراه استودیوی تازه تاسیس این بازیساز مطرح به نام Tango Gameworks در مراسم TGS معرفی شد. بسیاری تنش ها از روز معرفی تا عرضه از جمله تغییراتی در نام این عنوان و تاخیرات پی در پی و رفع مشکلاتی در بهینه سازی این اثر جدید صورت گرفت. بسیاری از هواداران پس از عرضه منتظر این بودند تا بتوانند انقلابی جدید را در سبک وحشت تجربه کنند. پس از یک برهه زمانی بین نسل های 7 و 8 تغییرات زیادی از سوی بهینه سازی موتور گرافیکی این بازی توسط جان کارمک برای عرضه بهتر بر روی کنسول های Xbox One و PS4 اعمال شد و دلایل اصلی تاخیر ها نیز علت بر ساخت یک عنوان بین نسلی برای تمامی جایگاه های بازی بود. حال این عنوان پس از عرضه با واکنش هایی از همه جهات ها روبرو شده است و بسیاری منتظر هستند که سرنوشت این عنوان با به پایان رساندن بخش داستانی به کدام سو جهت بر میدارد. به سوی بقای انقلاب و پیشرفت این سبک یا محو شدن در تاریخ سبک وحشت؟
حکایت عناوین سبک محدود شده ترسناک تقریبا شبیه به داستان هایی برای سری فیلم هایی الهام گرفته از سبک رمان های پر فروش با محوریت ارواح و یا درام های زامبی در این دهه پیش رفته و بدون شک نیاز بازیباز ها در سبک وحشت بسیار بالا رفته است و عطششان برای یک فرانچایز بی نقص ترسناک اوج گرفته که بتواند المان های قدیمی را یادآوری کرده و در عین حال شامل فاکتور ها و المان های استاندارد یک سبک Survival سوم شخص غلیظ و خالص شود.در این که شینجی میکامی سعی بر این داشته که این مضمون را به the evil within القا کند،شکی نیست و ما تلفیقی از یک شوتر سوم شخص کاملا بم و کم رنگ با المان های هم شکل و با تفکرات گذشته همراه با ایده های کاملا جدید تر را حس میکنیم.اما این عوامل به قدری در بازی زیاد می شود که ما رفته رفته در اواسط بازی احساس میکنیم که در این IP ما فقط در حال تجربه یک Resident Evil دیگر با زمینه های بصری متفاوت هستیم.
تم های TEW ترکیبی از شالوده های کاملا پخته و طبقه بندی شده Resident Evil 4 و داستانی ضعیف با مضمونی از شیاطین الهام گرفته شده از فیلم ها دنبال میشود که این ضربه بدی به بازی زده است.داستان بازی شامل دو بخش از یک سفر به دنیایی نامفهوم و کاملا گنگ تا انتهای بازی همراه با شبیه سازی Survival Horror است که میخواهد قدرت بازیباز را در مقابله با این وضعیت بسنجاند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی The Evil Within برای PC

داستان بازی کاملا ضعیف و گنگ است. در مقطع زمانی بین 15 تا 20 دقیقه از بازی درگیر فضا می شوید و تا آخر بازی فقط قرار است به این فکر کنید که اصلا داستان بازی دقیقا از کجا شروع و به کدام قهقرا نازل شد. کاراگاه سباستین کاستیانوس مامور بررسی حادثه ای از یک قتل جمعی در تیمارستانی در غرب نیویورک است. پس از ورود به محل حادثه به همراه دو نفر از همکارانش محل جرم را بررسی می کنند. پس از بررسی ویدئویی از دوربین های مداربسته ساختمان متوجه نیرویی شیطانی از یک روح پلید به نام Ruvik می شود که در لحظه ای کوتاه تمامی پرسنل ساختمان را نابود می کند.پس از یک لحظه کاملا کوتاه کاراگاه کاستیانوس متوجه وجود این نیروی پلید در پشت سرش می شود و در یک چشم به هم زدن او خود را در یکی از اتاق های تیمارستان می یابد که کاملا با دنیایی که قبلا در آن زندگی می کرده متفاوت است.حال اون تک و تنها باید راز این تحول را با جستجو و پا گذاشتن به فضای تاریک از چندین ترس بگشاید.از این نقطه به بعد ما اساسا فاکتور خاصی را در داستان نمیبینیم. حتی کات سین های Real Time بازی نیز به شما برای فهمیدن منشا اصلی اتفاقات داستان کمک چندانی نخواهند داشت.
روند بازی شامل تزریق فضاها،موجودات کاملا الهام گرفته و ترکیب آن با پیشبرد گیم پلی کاملا اعتیاد آور و بسیار سخت بازی است. باید اعتراف کرد 60 درصد بازی کاملا با این وجه مثبت قابل ستایش است. از هر لحاظ نباید از لذت بخش بودن سختی گیم پلی تنها با 2 درجه Difficulty گذشت. پیشنهاد می شود بر روی درجه سختی بالا این عنوان را تجربه کنید تا بتوانید حس بقا در دنیایی پر از شیاطین را درک کنید. طبعا سختی بازی از عناوین گذشته شینجی میکامی کاملا درس گرفته و حتی دشوار تر شده است.
مهمات در هر Chapter شاید به 10 فشنگ و یک Health نیز نرسد. البته اگه بتوانید خانه ها و اتاق ها را کاملا مهر و موم نمایید.هوش مصنوعی دشمنان فوق العاده است. علاوه بر هوش مصنوعی،تکنیکی به نام Raft Section توسط میکامی تعبیه شده است و باعث می شود که حتی یک درصد هم نتوانید حرکت بعدی دشمنان بازی را تشخیص دهید. همانند عناوین مشابه،در TEW نیز می توانید به جستجو برای مدارک و پرونده های قابل خواندن بپردازید و از گذشته این دنیا و شخصیت های آن اطلاع پیدا کنید که البته زیاد در روند داستان تاثیر ایجاد نمی کند. سیستم ارتقا یکی از لذت بخش ترین فاکتور های این بازی است و باعث میشود که شما بتوانید خود را در مقابل دشمنان سرسخت بازی مجهز کنید. از ارتقا قدرت اسلحه ها گرفته تا قدرت بخشیدن به شخصیت اصلی داستان.پای دشمنان بازی را به میان آوردیم و باید بگوییم که دشمنان اصلی و نامیرای داستان با به زبانی دیگر Boss های بازی تمام و کمال پیچیده و الهام گرفته شده از فیلم های ترسناک به سبک Slasher می باشند.وجود دشمنانی نامیرا همانند Box man-Spider Lady-Chain man به همراهی Coat man می تواند تمامی شیاطین و ترس ها را در یک ترس با نقاط مختلفی از زمان بازی القا کند تا شخصا این تئوری در عنوان را مجموعه تمام ترس ها از فیلم های بزرگ ژانر ترس مثل Evil Dead و Texas Chainsaw نام گذاری کنم.

دانلود بازی The Evil Within برای PC

نکته بسیار جالبی در گیم پلی بازی وجود دارد و آن هم سیستم مخفی کاری و سورپرایز دشمنان از پشت سر است.شما میتوانید بدون سر و صدا از میان دشمنان عبور کرده و گلوله های خود را پس انداز کنید یا آن ها را از پشت سر با یک چاقوی دستی غافلگیر کنید که این حرکت نیز محدود به سوزاندن دشمنان با آتش میشوند و آتش در بازی نیز محدود به آیتم کبریت است که کبریت نیز در بازی محدودیت خاص خود را داراست. اما مطمئنا هنگام تجربه این سیستم در بازی کاملا نا امید خواهید شد و با قفل بودن فریم زیر 30 شما در بسیاری از لحظات به راحتی توسط دشمنان شناسایی میشوید. فرمالیته شدن یک فضای ترسناک در یک سبک وحشت میتواند تاثیر به سزایی در روند بازی بگذارد. محیط های بازی رفته رفته با گذشت زمان بازی دارای یک مضمون بسیار سنگین میشوند. شما وارد اتمسفری سنگین از یک راهرو با جزییاتی خیره کننده از یک گرافیک هنری و تکنیکی میشوید. ذرات در هوا به زیبایی می چرخد. به جلوتر میروید و Texture ها را بر دیوار و زمین مشاهده می کنید که هیچ گاه در هیچ محیطی افت نمیکند.باز هم به جلوتر میروید.سایه ترسناکی از خود جلوتر و در امتداد نور مهتابی کم سو ملاحظه میکنید.محیط ها بسیار چشمگیر هستند. گرافیک بهینه شده Id Tech کاملا نکات مثبت خود را به رخ میکشاند. همین طور در حال ثبت مشاهدات خود از این راهرو هستید. راهرویی که شامل اتاق هایی میشوند. تمامی اتاق ها میتواند حس یک ترس بارز باشد. اگر ترسو هستید و میخواهید زودتر از شر این راهرو خلاص شوید باید اتاق ها را نادیده بگیرید و اگر ترسو نیستید مسلما میتوانید با جستجو در این اتاق ها ترس خود را تکمیل کنید. صدای بم از یک طرف و صدای موسیقی درام ملایم اما کاملا عصبی با صدای زوزه یک هیولا که با چشم دیده نمیشود و در انتهای راهرو منتظر شماست،ترکیب شده و باعث شود که در چند لحظه حتی توان جلو بردن شخصیت اصلی را نداشته باشید. مطمئنا پس از اتمام بازی حسرت این را میخورید که چرا این عنوان یک داستان بسیار عالی را در بر نداشت تا بتواند همانند سایر عناوین سبک Survival Horror اثر شینجی میکامی یک پکیج بی نقص ترس را دارا باشد.
آخرین عنوان پدر سبک ترس نسبت به شاهکار Resident Evil 4 افت بسیار چشمگیری داشته است و نتوانسته در ارائه یک خط داستانی پیشرفته و سناریو بندی مناسب چندان موفق ظاهر شود.وجود طرح های از پیش تعیین شده و ایده های جالب توجه در الهامات از عناوین دیگر تا حدود زیادی موفق جلوه داده است.اما این ایده ها کاملا بدون برنامه ریزی در نقشه بازی گنجانده شده و نبودن یک داستان ایده آل سرکوب شدیدی بر پیکره بازی وارد کرده است.بازیباز می تواند برای ترسیدن به مدت یک هفته خود را آماده کند؛اما اگر فکر میکنید که این برند جدید شینجی میکامی همانند سری Silent Hill فاکتوری بیش از ترس و ورود به یک ترس درام روانشناسانه است،باید ذکر کرد که از تهیه این نسخه صرف نظر کنید.

منبع توضیحات:
وبسایت پردیس گیم

دانلود بازی The Evil Within برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7 SP1/Windows 8.1
Processor: i7 or an equivalent with four plus core processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 460 or equivalent 1 GB VRAM card
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 GB available space
Additional Notes: It’s worth noting that the 50 GB of space required is for the PC install. When the installation is complete, the game will take up ~41 GB of HDD space

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود بازی The Evil Within برای PC

راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل The.Evil.Within.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایلهای EvilWithin.exe, steam_api.ini, steam_api64.dll را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


.:: بخش پنجم ::.


.:: بخش ششم ::.


.:: بخش هفتم ::.


.:: بخش هشتم ::.


.:: بخش نهم ::.


.:: بخش دهم ::.


.:: بخش یازدهم ::.


.:: بخش دوازدهم ::.


.:: بخش سیزدم ::.


.:: بخش چهاردهم ::.


.:: بخش پانزدهم ::.


.:: بخش شانزدهم ::.


.:: بخش هفدهم ::.



موضوعات : دانلود بازی/ جنگی/
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
کد امنیتی رفرش
لوگین
فرم ورود به سایت
عضویت
فرم عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سایت
خلاصه آمار سایت
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب سایت :1357 پست
  • کل نظرات : 100 نظر تایید شده
  • آی پی شما : 3.133.108.89
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 1,029 بازدید داشته است .
در حال حاضر 102 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند بازدید کل وب 1,076,927 می باشد .
تا کنون 210 عضو در سایت ثبت نام کرده اند.
ورودی گوگل امروز وب 5 میباشد.
بازدید این ماه وبسایت 5,128 می باشد.
نظر سنجی
نظر سنجی های سایت
از کدام بخش خوشتان امد؟

از عمل کرد سایت راضی هستید؟