خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

پروفایل
توضیحاتی درباره ما و وبسایت

مجله ی اینترنتی دی تی ای 80
با سلام و خسته نباشید سایت با نام دی تی ای80 در زمستان سال1393 شروع به کار کرد. این سایت اکنون بادامنه جدید dta80.ir روی سرور قدرتمند خود هست. این سایت مطالب خود را درقالب(تفریحی,علمی,دانلودو...) منتشر می کند که بسیاری از انها اختصاصی هستند. انجمن پشتیبانی دی تی ای80 هم فعال است ، که می توانید در ان فعالیت کرده و درجه بگیرید. بزودی با دامین جدید و بسیار دیدنی خود همراه شما... برای تماس با مدیر_telegram ID: @Dawni_t

دسته بندی
دسته بندی مطالب سایت

تبادل لینک
تبادل لینک به صورت هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله ی اینترنتی دی تی ای 80 وآدرس http://dta80.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
اخبار سایت

سایت دی تی ای80 اپدیت شد!

مشکل فنی سایت رفع شد.
دامین جدید خریداری شد و در حال تست است!

بوگاتی سریع ترین ماشین جهان را ساخت
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 511 نظرات : 1

************

جهت دیدن عکس ها و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

**********

 

آرایش سیلندرهای این موتور W16 است و در واقع از کنار هم قرار داده شدن دو موتور ۴ لیتری با یک زاویه تند شکل گرفته است. این دو موتور در مجموع ۷٫۹ لیتر ظرفیت دارند و می‌توانند در نمونه اصلی توانی برابر ۹۸۷ اسب‌بخار تولید کنند.

نمونه دیگری که در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده این گرند اسپرت با فیبرکربن رنگ شده است که تمامی بخش‌های خارجی آن که از جنس فیبرکربن هستند به رنگ قهوه‌ای دیده می‌شوند. بخش‌های داخلی از چرم قهوه‌ای پوشیده شده است. این نمونه سوپراسپرت با قیمت ۲٫۳۶میلیون دلار وارد بازار خواهد شد.

بدنه فیبر کربنی و رنگ‌ Jet Grey تیره نامیده شده و در آن به جای ایجاد تضاد توسط دو رنگ گوناگون رنگ خاکستری تیره در بعضی بخش‌ها مانند سقف براق و در سطوح دیگر مانند آینههای خارجی و دسته‌های در مات استفاده شده است. چرخ‌ها با سیاه رنگ شده و بخش‌های داخلی نارنجی هستند.

سرعت رودستر تازه بوگاتی تنها در ۲٫۶ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و می‌تواند با سرعت نهایی ۴۱۰ کیلومتربرساعت حرکت کند که به شکل الکترونیکی به ۳۷۵ کیلومتربرساعت محدود شده است.

رودستر جدید بوگاتی که Grand Sport Vitesse نامیده شده و سریع‌ترین رودستر جهان است می‌تواند با سقف باز با سرعت حداکثر ۳۶۰ کیلومتربرساعت و در حالی که سقف آن بسته شده با سرعت نهایی ۴۰۷ کیلومتربرساعت حرکت کند. گشتاور نیرو ۱۵۰۰ نیوتن‌متر در ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دور در دقیقه موتور خواهد بود.

تمامی دیگر بخش‌های عملیاتی این خودرو باید آنقدر قدرتمند باشند که بتوانند چنین باری را تحمل کنند. به همین دلیل برای این خودرو جعبه گیربکس هفت‌سرعته اختصاصی با دو کلاج طراحی شده است.

آرایش سیلندرهای این موتور W16 است و در واقع از کنار هم قرار داده شدن دو موتور ۴ لیتری با یک زاویه تند شکل گرفته است. این دو موتور در مجموع ۷٫۹ لیتر ظرفیت دارند و می‌توانند در نمونه اصلی توانی برابر ۹۸۷ اسب‌بخار تولید کنند.

برای بوگاتی ویرون ۱۶٫۴ که در سال ۲۰۰۵/۱۳۸۴ وارد خط تولید شد، موتوری طراحی شده که می‌توان آنرا یکی از شاهکارهای صنعت خودروسازی به شمار آورد. این موتور ۱۶ سیلندر، هشت میل‌سوپاپ، ۴ توربوشارژر و ۶۴ والو دارد.

یکی از بخش‌های جالب‌توجه در طراحی این خودرو که در حقیقت رودستر مبتنی بر بوگاتی ویرون ۱۶٫۴ است، اسپویلرهای روی سقف آن هستند که صدای برخورد باد را به شکل چشمگیری کاهش داده و آنرا به سمت قسمت‌های داخلی هدایت خواهند کرد. تیغه بادشکنی هم برای خودرو در نظر گرفته شده که می‌تواند در قسمت بار جا بگیرد و تنها زمانی که مورد نیاز است، باز شود.

**********

عکس خودروی بوگاتی

*******

*******

رونمایی از خودروی جدید بوگاتی

********

*******

مشخصات رودستر

********

**********

ماشین بوگاتی

*******

******

Image Grand Sport Vitesse

********

*******

عکس ماشین Grand Sport Vitesse

*******

********

عکس و مشخصات Grand Sport Vitesse

*********

********

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
(توسط : sabur) (تاریخ : 1393/09/16)
sabur
سلام عزیزم شکلک
وبلاگ خوبی داری شکلک
یه سر به این سایت بزن
سایت خیلی خوبیه حتما ثبت نام کن شکلک
جشنواره داره هر ماه به کاربراش جایزه میده
از وبلاگت هم ممنون شکلک

پاسخ : متشکرم باز هم یه سر بزن
کد امنیتی رفرش
لوگین
فرم ورود به سایت
عضویت
فرم عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سایت
خلاصه آمار سایت
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب سایت :1357 پست
  • کل نظرات : 100 نظر تایید شده
  • آی پی شما : 3.133.108.89
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 1,328 بازدید داشته است .
در حال حاضر 43 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند بازدید کل وب 1,077,226 می باشد .
تا کنون 210 عضو در سایت ثبت نام کرده اند.
ورودی گوگل امروز وب 5 میباشد.
بازدید این ماه وبسایت 5,427 می باشد.
نظر سنجی
نظر سنجی های سایت
از کدام بخش خوشتان امد؟

از عمل کرد سایت راضی هستید؟