خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

پروفایل
توضیحاتی درباره ما و وبسایت

مجله ی اینترنتی دی تی ای 80
با سلام و خسته نباشید سایت با نام دی تی ای80 در زمستان سال1393 شروع به کار کرد. این سایت اکنون بادامنه جدید dta80.ir روی سرور قدرتمند خود هست. این سایت مطالب خود را درقالب(تفریحی,علمی,دانلودو...) منتشر می کند که بسیاری از انها اختصاصی هستند. انجمن پشتیبانی دی تی ای80 هم فعال است ، که می توانید در ان فعالیت کرده و درجه بگیرید. بزودی با دامین جدید و بسیار دیدنی خود همراه شما... برای تماس با مدیر_telegram ID: @Dawni_t

دسته بندی
دسته بندی مطالب سایت

تبادل لینک
تبادل لینک به صورت هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مجله ی اینترنتی دی تی ای 80 وآدرس http://dta80.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
اخبار سایت

سایت دی تی ای80 اپدیت شد!

مشکل فنی سایت رفع شد.
دامین جدید خریداری شد و در حال تست است!

7اطلاعات از ناخن هایتان که بدانید
نویسنده : danyal_taneh بازدید : 338 نظرات : 0
7اطلاعات از ناخن هایتان که بدانید
7اطلاعات از ناخن هایتان که بدانید
7 مطلب در رابطه با ناخن هایتان

وجود کوتیکل‌‌ها (پوست واقع در انتهای ناخن‌ها‌) دلیلی دارد‌.

جسیکا کرانت، فوق لیسانس پوست و مو و استاد‌یار مرکز پزشکی SUNY Downstate می‌گوید‌: با اینکه اغلب مانیکوریست‌ها، کوتیکل‌های شما را بر‌می‌دارند‌، اما آنها، نقشی حیاتی در جلوگیری از عفونت ناخن‌ها ایفا می‌کنند‌. کوتاه کردن یا باز کردن بیش از حد این بخش‌های محافظ به رطوبت و باکتری‌ها اجازه می‌دهد تا وارد بدن شوند و این امر باعث ایجاد عفونت‌، درد‌ و ورم می‌شود که در انتها با رشد ناخن‌ها حتی به شکل آنها هم آسیب می‌رساند (‌زیرا شکل معمولی ناخن‌ها نشان دهنده‌سلامتی آنهاست‌) .
ناخن‌ها و مو‌ها از مواد یکسانی ساخته شده‌اند

ناخن‌ها از لایه‌های مختلف کراتین سخت درست شده‌اند‌،

مثل مو‌ها‌. کریث اسپیکنال‌، استاد‌یار پوست و مو در دانشکده پزشکی دانشگاه سینسیناتی می‌گوید لایه‌ای نازک از کراتین تمام سطوح بدنتان را پوشانده که در کف دست‌ها و کف پا‌ها از همه ضخیم‌تر است‌. پس فرق پوست و مو و ناخن در چیست‌؟ کراتین مو و ناخن دارای سیستین‌( نوعی آمینو‌اسید ) بیشتری از کراتین نرم پوست است‌‌؛ اسپیکنال می‌گوید این امر باعث ایجاد پیوند قوی‌تری بین سلول‌ها می‌شود‌. ناخن‌ها میزان کمتری آب و چربی دارند و پوست هم مرتبا لایه‌های بیرونی کراتین خود را می‌اندازد‌، در حالی که ناخن اینگونه نیست‌.
ناخن دستی که از آن بیشتر استفاده می‌کنید‌، سریعتر رشد می‌کند‌

آندرین بلنکس‌، متخصص ناخن و حساسیت و خالق خط تولید ناخن‌‌های سازگار با محیط زیست D.I.D Nail Paint می‌گوید‌: به همین دلیل است که شما مجبورید ناخن‌های دست راستتان را بیشتر از دست چپتان بگیرید‌. او می‌گوید‌: نظریه پشت این موضوع این است که ناخن‌هایی که بیشتر استفاده می‌شوند و با عناصر مختلف در تماس هستند‌، سریع‌تر رشد می‌کنند‌.
در اقلیم‌های گرم‌تر رشد سریع‌تری دارند‌

شل پینک‌، بنیان‌گذار کارخانه SpaRitual می‌گوید‌: مردمی که در نواحی گرم‌تر زندگی می‌کنند رشد ناخن بیشتری دارند‌‌. (شاید یک سفر به نواحی گرمسیری راه حل مورد نیاز شما برای رشد ناخن‌هایتان باشد‌!‌) چرا چنین اتفاقی می‌افتد‌؟ پینک می‌گوید نور خورشید به بدنتان کمک می‌کند تا ویتامین D تولید کند که باعث افزایش سرعت رشد ناخن‌ها می‌شود‌.
آرایشگاه رفتن ممکن است برای ناخن‌ها مضر باشد‌

هر‌چقدر که بخواهید روی این موضوع سرپوش بگذارید‌، باز هم مانیکور هفتگی ناخن‌ها به احتمال زیاد به آنها آسیب می‌زند‌. اسپیکنال می‌گوید لاک زدن مداوم ناخن‌ها موجب لک‌افتادن آنها می‌شود‌ و مواد شیمیایی خورنده و مضر موجود در لاک‌های اکرلیک و ژلی‌، لایه‌های ناخن را از‌ بین می‌برد و آنها را شکننده می‌کند‌. اسپیکنال می‌گوید‌: جایگزینی یک ناخن‌، ۶ ماه زمان می‌برد‌، پس (‌هرچند سخت‌باشد) اینکه هر چند وقت یکبار به ناخن‌هایتان استراحتی از مواد شیمیایی بدهید‌‌، کار خوبیست‌.
ناخن‌هایتان می‌توانند نشان‌دهنده مشکلات سلامتی دیگری باشند

ناخن‌ها یکی از آسان‌ترین راه‌های نظارت بر سلامت هستند‌.

کریستی رز‌، صاحب کارخانه بدن و شستشوی KBShimmer می‌گوید‌: تغییر در شکل‌، رنگ‌، ‌ضخامت و رنگ بستر ناخن‌هایتان همه ممکن است بیانگر بیماری باشد‌‌.
آنچه می‌خورید می‌تواند بر ظاهر ناخن‌هایتان تاثیر بگذارد‌

رز می‌گوید‌: ناخن‌ها به طور متوسط ۲ تا ۳ میلی‌متر در ماه رشد می‌کنند و برای اینکه تغییرات ناشی از تغذیه سالم در آن‌ها نمایان شود تنها ۶ ماه زمان لازم است‌. او پیشنهاد می‌کند تا برای تقویت تولید کراتین که برای ناخن‌های سالم ضروریست‌، پروتئین‌های بدون چربی، لبنیات کم‌چرب و غذا‌های سرشار از ویتامین C مصرف کنید‌.

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
کد امنیتی رفرش
لوگین
فرم ورود به سایت
عضویت
فرم عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سایت
خلاصه آمار سایت
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب سایت :1357 پست
  • کل نظرات : 100 نظر تایید شده
  • آی پی شما : 18.219.95.16
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 962 بازدید داشته است .
در حال حاضر 102 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند بازدید کل وب 1,076,860 می باشد .
تا کنون 210 عضو در سایت ثبت نام کرده اند.
ورودی گوگل امروز وب 5 میباشد.
بازدید این ماه وبسایت 5,061 می باشد.
نظر سنجی
نظر سنجی های سایت
از کدام بخش خوشتان امد؟

از عمل کرد سایت راضی هستید؟